Gyakran ismételt kérdések

A válaszok megtekintéséhez kattintson a kérdésekre!

A kiválasztott áru megrendelhető telefonon az alábbi számokon
+36 (1) 453-0169
+36 (1) 453-0170
+36 (1) 439-0290
+36 (1) 439-0291
+36 (1) 244-8032
+36 (1) 244-8033

vagy e-mailben az info@bilz.hu címen

Raktári termék esetén a 14.00 óráig leadott megrendelést még aznap el tudjuk küldeni GLS futárral. A GLS futárszolgálat a megrendelt termékeket a felvételt követő munkanapon szállítja ki. Csomagkézbesítés Magyarországon háztól házig, hétfőtől-péntekig, munkaidőben történik. Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, a GLS kísérletet tesz egy második kézbesítésre, mielőtt a csomagot visszajuttatná cégünkhöz.

Külföldről rendelt termékek esetén a szállítási határidőt egyeztetjük beszállítónkkal és Önt a megadott elérhetőségen értesítjük.

További, szállítási határidővel kapcsolatos kérdéseire a 06 (1) 453-0169 telefonszámon kap felvilágosítást.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Forintos utalás esetén

  • Számlatulajdonos: ROLL-N Ipari Kerekek Kft.
  • Számlaszám: 11703006-20416304-00000000

Megjegyzésként kérjük, tüntesse fel a díjbekérő számát!

Eurós utalás esetén

  • Számlatulajdonos: ROLL-N Ipari Kerekek Kft.
  • Számlaszám: 11763031-15206886
  • Számlavezető címe: 1037 Budapest, Hunor u. 44-46.
  • IBAN: HU38117630311520688600000000
  • S.W.I.F.T: OTPVHUHB

Megjegyzésként kérjük, tüntesse fel a díjbekérő számát!

A kiszállítás, illetve a beszerzési folyamat indítása az összeg beérkezését követően történik, amelyről e-mailben tájékoztatjuk.

Elérhetőségeink bármelyikén jelezheti nekünk a változtatásokat (termékek hozzáadása, termékek mennyiségének megváltoztatása, egyes termékek törlése, szállítási cím módosítása) de fontos az időtényező, hogy meddig tudunk az adott rendelésen változtatni, mert ha a rendelése elindult Németországból, illetve raktárunkból, akkor már nem tudunk rajta módosítani.

Rendelését a szállítási határidők tisztázása után visszaigazoljuk az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben nem kapta meg, akkor kérjük nézze meg a levelezőjének Spam mappáját is.

Ha ott sem látja a visszaigazoló e-mailünket, akkor azt feltétlenül jelezze felénk, mert lehetséges hogy hibásan adta meg az e-mail címét. Ha ez így marad, akkor Ön semmilyen információt nem fog kapni a rendelése állapotáról és a szállításról. De sajnos a számlát és a szállítási információkat sem fogja e-mailben megkapni, mert azokat is elektronikus úton küldjük meg a vásárlóinknak.

  • GLS futárszolgálattal, melynek költsége függ a csomagok számától és súlyától.
  • Személyesen irodánkban a Hunor u. 44-46. szám alatt.

Nemzetközi szállítás esetén a GLS nemzetközi csomagszállítás díja 0-15 kg 45 €+Áfa, 15,1-30 kg között 60 € + Áfa / csomag.

A csomagok szállítását alapesetben GLS végzi.

A maximális súly 30 kg/csomag lehet.

Ettől eltérő méretű és súlyú csomagok esetén kérje egyedi ajánlatunkat a (061) 453-0169 telefonszámon.

A szállítási költségek a csomagok mérete szerint a következők:
0 – 15 kg = 45,- Euro + ÁFA
15,1 – 30 kg = 60,- Euro + ÁFA
Utánvételi díj bruttó 50 000 Ft-ig*:
990,- Ft + ÁFA

* Bruttó 50.000,-ft felett csak előreutalással lehet vásárolni, utánvéttel nem. Megértésüket köszönjük.

GLS csomag esetén:
A rendelése feladását követően a GLS futárszolgálat e-mailben elküldjük Önnek a szállítási információkat és a küldeményazonosítót, amellyel csomagja státuszát bármikor ellenőrizheti a GLS weboldalán.

A GLS futárszolgálat a megrendelt termékeket a felvételt követő munkanapon szállítja ki. Csomagkézbesítés Magyarországon háztól házig, hétfőtől-péntekig, munkaidőben történik. Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, a GLS kísérletet tesz egy második kézbesítésre, mielőtt a csomagot visszajuttatná cégünkhöz.

A nemzetközi GLS-csomagok esetén a feladást követő 4-5 munkanap alatt érkeznek meg a Vásárló címére.

A megrendelést a legnagyobb gondossággal készítjük össze. Ennek ellenére, előfordulhat, hogy szállítás közben megsérül a termék.

Ebben az esetben a küldemény kézbesítésekor vagy a küldemény visszakézbesítésekor azonnal jelezni kell a csomagküldő futárszolgálatnak, melyről kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Ennek hiányában, illetve fedett sérülés esetében a kézbesítést követő 3 munkanapon belül a kárigényt írásban kell bejelenteni, ha a kár bizonyíthatóan a szolgáltatónak felróható okból keletkezett.

Kérjük, hogy a sérülésről mindenképpen tájékoztassanak bennünket is az info@bilz.hu e-mail címen, és ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a probléma gyors megoldása érdekében.

  • Előre utalással
  • Utánvétel (990,- Ft. + áfa maximum br. 50 000,- Ft-os értékhatárig!)
  • Készpénzzel vagy bankkártyával (irodánkban)

Cégünk távszámlaként küldi meg az Önök felé kiállított számlákat.

A távszámla, a rendszerünkből előállított papír alapú számlának minősül, amelyet .pdf formátumban letölthetnek weboldalunkról.

A távszámla teljesen szabályos és megfelel a törvényi szabályozásnak.
Fontos ismérve a távszámlának, hogy az nem elektronikus számla, – mivel nem tartalmaz időbélyeget és elektronikus aláírást, valamint egy példányt nekünk is ki kell nyomtatnunk – a vevő példányát nem a kiállító nyomtatja ki, hanem a számlát befogadó fél. Így az e-mailen továbbított bizonylat akkor lesz tényleges adóügyi bizonylat, ha Önök azt kinyomtatják!

Tekintettel arra, hogy már megszűntek a számlák nyomtatási példányszámához kapcsolódó előírások (példányok sorszámozása, eredeti és másolati példány), így a számlák nyomtatási példánya formailag és tartalmilag is teljesen azonos azzal, amit mi magunk is kinyomtatunk.

Miért jó a távszámla Önöknek, azaz a távszámla előnyei:

  • Ön már a kiállítás napján hozzájut számlájához, így elkerülve a postai kézbesítési idejét
  • nem keveredik el a postai kézbesítés alatt, így elkerülve az utólagos kényelmetlenségeket
  • akár több példányban is kinyomtathatja – a megadott időkorláton belül – számláit
  • a papíralapú nyomtatást követően akár elektronikus formában is tudja tárolni a számlát
  • akár egyszerre több felhasználónak is igényelheti a számlát, így időt takaríthat meg

Igen, a futárnak bankkártyával és készpénzzel is fizethet.

A Bilz az alapanyagok választékából csak a legjobbat vételezi, és a kiválasztott anyagok gondos vizsgálatokon mennek keresztül. Mindemellett valamennyi termék, minden egyes munkafolyamat végén vizsgálat alá kerül. Ettől függetlenül előfordulhatnak gyártásból adódó hibák.

Ahhoz, hogy a reklamációval érdemben foglalkozni tudjunk, szükségünk van a reklamált termék valamennyi részére, mert a Bilz cég minőségvizsgáló részlege ezek, valamint a felhasználási körülmények lehető legpontosabb ismeretének birtokában tudják eldönteni a reklamáció jogosságát. A reklamált terméket kiküldjük a Bilz cég németországi gyárába.

A garanciákra vonatkozó további tájékoztatás a munkatársainktól kérhet a 06 (1) 453-0169 telefonszámon.

Amennyiben raktári terméket  vásárolt és a termék még nem volt használva, a törvényileg (kizárólag jogilag természetes személynek minősülő vásárlóknak) biztosított  napon belül elállhat a vásárlástól. Fontos azonban, hogy ez a jog csak akkor érvényesíthető, amennyiben a terméket még nem használta.

Amennyiben él ezen jogával, kérjük előre tájékoztassa cégünket! Az így visszaküldött termékek szállítási költségét Önnek kell állnia, és az eredeti postaköltség sem visszatéríthető az elállás esetén.

Szintén fontos szempont, hogy a visszaküldött termék még nem lehetett használatban, mivel használt termékek esetén az elállás nem érvényesíthető.

Abban az esetben, ha egyedi terméket rendel, vagy ha a terméket külön Németországból kellett rendelnünk Önnek, minimum 20%-os értékvesztéssel tudjuk csak a rendelt árut visszacserélni és a Németországba való visszajuttatás költsége is Önt terheli.

Csak nem használat terméket áll módunkban visszacserélni!

Az elállási joggal kapcsolatos további információkat az Általános Szerződési Feltételek oldalon talál.

A visszacserélés lehetőségéről érdeklődjön irodánkban a 06 (1) 453-0169-es számon.

Ha nem találta meg kérdésére a választ, kérjük írjon nekünk az info@bilz.hu e-mail címre és mi rövidesen válaszolunk!